ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΠΕΤΕΙΟΥ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΩΝ ΓΡΕΒΕΝΩΝ
Έναρξη εορτής: Παρασκευή 12-10-2017 Ώρα 08.30
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1. Ομιλία από τη δασκάλα κ.Κυριαζίδου Γεωργία
2. Ποίημα: "Στο Δεσπότη μας" - Τσομπίκου Βιργινία Ε2
3. Τραγούδι: "Στον Αιμιλιανό"
4. Ποίημα: "Στον εθνομάρτυρα Αιμιλιανό" - Καλαμπούκα Αθανασία Ε1
5. Ποίημα: "Μητροπολίτης Γρεβενών Αιμιλιανός Λαζαρίδης" - Ζούζουλα Βασιλική Ε1
6. Τραγούδι: " Παύλος Μελάς"
7. Ποίημα: "Ο Παύλος Μελάς" - Μπαρμπαράμου Αλκμήνη Ε1
8. Ποίημα: "Ο Ζιάκας" - Ρόιδου Κλειώ Ε2
9. Τραγούδι: "Ζιάκας"
10. Τραγούδι: "Μακεδονία ξακουστή"
11. Ποίημα: "Οι Μακεδόνες" - Παππά Αθανασία Ε2
12. Τραγούδι: "Ντελή παπάς"
13. ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ
14. Απονομή βραβείων e-twinning
Πηγή φωτογραφίας: https://skathari.org/i-apeleftherosi-ton-grevenon-to-1912/
5η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Η ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΓΑΠΗΤΟΙΓΟΝΕΙΣ- ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ
Σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. Φ.7/219218/13-12-2017 εγκυκλίου του ΥΠΠΕΘ και της 49/30-11-2017 Πράξης
του ΔΣ του ΙΕΠ, ενημερώνουμε ότι η εκπαιδευτική δράση «Η τσάντα στο σχολείο» συνεχίζει να υλοποιείται
και το σχολικό έτος 2018-19 στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας.
Με τη συγκεκριμένη δράση καθιερώνεται η παραμονή της σχολικής τσάντας των
μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου για τουλάχιστον δύο (2) Σαββατοκύριακα το μήνα,
στο σχολείο. H τσάντα των μαθητών/τριών παραμένει στο σχολείο την Παρασκευή, πριν από
το Σαββατοκύριακο που έχει αποφασιστεί από τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, έως
την Δευτέρα τις ακόλουθες ημερομηνίες.
Σεπτέμβριος | Οκτώβριος | Νοέμβριος | Δεκέμβριος | Ιανουάριος | Φεβρουάριος | Μάρτιος | Απρίλιος | Μάιος |
Ιούνιος |
12-10-18 | 09-11-18 | 07-12-18 | 11-1-19 | 08-02-19 | 01-3-19 | 05-4-19 | 10-5-19 | 07-6-19 | |
28-09-18 | 19-10-18 | 23-11-18 | 14-12-18 | 25-1-19 | 22-02-19 | 08-3-19 | 12-4-19 | 17-5-19 |
Επισημαίνεται, ότι η παραμονή της τσάντας στο σχολείο δεν αποτελεί μια συμβολική παρέμβαση, αλλά επιδιώκεται οι μαθητές και οι μαθήτριες να μην ασχολούνται με την προετοιμασία μαθημάτων κατά τη διάρκεια αυτού του Σαββατοκύριακου.
Η οργάνωση της μελέτης των μαθητών και των μαθητριών, καθώς και ο χρόνος που απαιτείται καθημερινά για την υλοποίηση των κατ’ οίκον εργασιών αποτελούν ζητήματα που συνδέονται άμεσα με τη μάθηση, την ανάπτυξη και τον ελεύθερο χρόνο των παιδιών. Το ΥΠΠΕΘ στο πλαίσιο αναβάθμισης της σχολικής ζωής και σύνδεσής της με την κοινωνική πραγματικότητα, εφαρμόζει τη δράση: «Η τσάντα στο σχολείο».
Η δράση υλοποιείται με σεβασμό στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας, με γνώμονα την πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας (συναισθηματική, κοινωνική και ψυχοκινητική) και με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων – παιδιών.
Η συγκεκριμένη δράση συμβάλλει σε μια γενικότερη επανεκτίμηση της σημασίας και του ρόλου των εργασιών στο σπίτι σε σχέση με τον ελεύθερο χρόνο των μαθητών και των μαθητριών,καλύτερη εξισορρόπηση ανάμεσα στις εργασίες που υλοποιούνται στο σχολείο και στις κατ’ οίκον εργασίες. Σε καμία περίπτωση η υλοποίηση της δράσης δεν πρέπει να οδηγήσει σε μετάθεση των κατ’ οίκον εργασιών που συνήθως ανατίθενται το Σαββατοκύριακο στις άλλες μέρες τηςεβδομάδας.
Σημειώνεται τέλος ότι η πρωτοβουλία αυτή δεν ισοδυναμεί με εγκατάλειψη της μελέτης ή άλλων δημιουργικών εργασιών, τις οποίες οι μαθητές και οι μαθήτριες δύνανται να υλοποιούν κατ’ οίκον σε ατομική ή και ομαδική βάση, συνδυάζοντας ενίοτε τη διασκέδαση και το συνεργατικό πνεύμα με τημάθηση.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Δ/ντη του Σχολείου ή τους εκπ/κούς των τμημάτων
Γρεβενά 10/9/2018
Με εκτίμηση
Ο Δντής του Σχολείου
Νικόλαος Βουλογεώργος
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΓΙΑΣΜΟΥ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Οι Σύλλογοι διδασκόντων του 4ου και 5ου Δημοτικού Σχολείου σας προσκαλούν στο ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς, που θα γίνει με τον αγιασμό στον αύλειο χώρο των σχολείων μας, τη Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 9:30.
Οι Σύλλογοι Διδασκόντων του 4ου και 5ου Δημοτικού Σχολείου
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ Δ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ
Στα πλαίσια του προγράμματος Etwinning εκπονήσαμε μία μόνο εργασία με τους μαθητές του Δ΄2 σχετικά με την κακή χρήση των χεριών μας , θέλοντας έτσι να αποφύγουμε να δώσουμε διάσταση σε κάτι τόσο αρνητικό.
Δείτε την εργασία μας εδώ.
Πριν κλείσει η σχολική χρονιά 2018-19 οι μαθητές των δύο χωρών συμπλήρωσαν ηλεκτρονικά ένα ερωτηματολόγιο, κάνοντας έτσι τον απολογισμό τους για το πρόγραμμα. Τα αποτελέσματα ήταν θετικά όσον αφορά τις γνώσεις που απέκτησαν από την επικοινωνία με τους μαθητές της άλλης χώρας. Δείτε το ερωτηματολόγιο εδώ