Free Template by iPage

"Σύλληψη Ιδέας" 1ο Βραβείο στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών

Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 09 Μάρτιος 2015
Γράφτηκε από τον/την 4ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών

 

Στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Δυτικής Μακεδονίας στην Εκπαιδευτική Ρομποτική «Η Δική μου Πόλη»

Σύλληψη Ιδέας:νικητήρια αναδείχθηκε η ομάδαΧρυσαετοίτου 4ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών, με το

Περισσότερα...

1ο Βραβείο "Σύλληψη Ιδέας" στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών

Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 09 Μάρτιος 2015
Γράφτηκε από τον/την 4ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών

 

Στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Δυτικής Μακεδονίας στην Εκπαιδευτική Ρομποτική «Η Δική μου Πόλη»

Σύλληψη Ιδέας:νικητήρια αναδείχθηκε η ομάδαΧρυσαετοίτου 4ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών, με το

Περισσότερα...

1ο Βραβείο "Σύλληψη Ιδέας" στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Δυτικής Μακεδονίας στην Εκπαιδευτική Ρομποτική «Η Δική μου Πόλη»

Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 09 Μάρτιος 2015
Γράφτηκε από τον/την 4ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών

 

Σύλληψη Ιδέας:νικητήρια αναδείχθηκε η ομάδαΧρυσαετοίτου 4ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών, με το

Περισσότερα...

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα για την Ε τάξη

Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 23 Νοέμβριος 2014
Γράφτηκε από τον/την Σ. Κ.

Μετά από σχεδόν δύο εβδομάδες εφαρμογής Κώδικα ? Προγραμματισμού που έγινε ώς δράση για όλες τις τάξεις του σχολείου μας,? οι μαθητές της Ε τάξης ήρθαν για δεύτερη χρονιά σε επαφή με τον μαγικό κόσμο του προγραμματισμού!

Πέρυσι ασχοληθήκαμε με το Nasa Rover, μια διαδικτυακή εφαρμογή εκμάθησης βηματικής εκτέλεσης εντολών όπου έπρεπε να καθοδηγήσουμε σωστά ένα διαστημικό αυτοκινητάκι στο διαστημοχώρο. Φέτος οι δραστηριότητες εμπλουτίστηκαν με ρομποτάκια που πρέπει να τα καθοδηγήσουμε στο σωστό δρόμο και να εκτελέσουν μια συγκεκριμένη αποστολή, ή προγραμματίζοντας τον αγαπημένο Angry Bird  δίνοντάς του τα σωστά βήματα  ώστε να φτάσει το γουρουνάκι ή ακόμη καθοδηγώντας τον Marco να πατήσει με τον σωστό τρόπο πάνω στα πλακάκια και να βρει έτσι όλο τον θησαυρό!

Τα παιδιά πραγματικά έμαθαν διασκεδάζοντας?.τις βασικές αρχές του προγραμματισμού (της ακολουθιακής εκτέλεσης εντολών και της επανάληψης διαδικασίας)

Μάλιστα δημιούργησαν και τα δικά τους προγράμματα, δείτε παρακάτω τι κατάφεραν! (πατήστε πάνω στους συνδέσμους)

Σταυριανή ? Ναταλία Ε1 τάξη: http://learn.code.org/sh/40363704

Χριστίνα ? Μαρία, Ε1 τάξη: http://learn.code.org/sh/42995630

Νεόφυτος, Γιώργος, Ε2 τάξη: http://learn.code.org/sh/43255053

Θοδωρής, Ευαγγελία, Κων/να Ε΄2 τάξη: http://learn.code.org/sh/43255296

Ανδριάνα, Θεοδώρα, Γιώργος, Ε2 τάξη: http://learn.code.org/sh/43255545

Θέμης, Μάριος, Ε2 τάξη: http://learn.code.org/sh/43255553

Ερμιόνη, Λαμπρινή, Κλάρα, Ε2τάξη: http://learn.code.org/sh/43255844

Μαρία, Τηλέμαχος, Ε2 τάξη: http://learn.code.org/sh/43256318

Αθανασία, Νικολέτα , Ε2 τάξη: http://learn.code.org/sh/43256361

Δημήτρης, Κωσταντίνος, Ε2 τάξη: http://learn.code.org/sh/43256364

Γεωργία, Αναστασία, Ε2 τάξη: http://learn.code.org/sh/43257599

Etaxi

Δημιουργία παρουσίασης (PowerPoint)

Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 29 Σεπτέμβριος 2014
Γράφτηκε από τον/την Σ. Κ.

Με αφορμή την Ευρωπαϊκή μέρα Γλωσσών τα παιδιά του E1' τμήματος του σχολείου μας, εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά και δημιούργησαν μια παρουσίαση σε PowerPoint για το σκοπό της εκδήλωσης που έγινε εκείνη την μέρα.

Η συλλογή και η επεξεργασία των δεδομένων έγινε από τα ίδια τα παιδιά, καθώς και η ηχογράφηση των φωνών τους που ακούγεται πατώντας το εικονίδιο του ηχείου. Έτσι κατάφεραν να φτιάξουν μια πλήρη πολυμεσική εφαρμογή.

Όλα αυτά τα έκαναν σε πολύ λίγο χρόνο στο εργαστήριο Πληροφορικής.

Απολαύστε τα!

(Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ Σπυριδούλα ΠΕ19)